Obsahový marketing /
Příručka přináší definici obsahového marketingu, zaobírá se jeho výhodami i nevýhodami, soustředí se na vytváření týmu pro produkci obsahu, vytváření obsahové strategie a způsoby samotné tvorby obsahu, propagaci obsahu a měření výsledků tohoto druhu internetového marketingu. Přílohy....
Uloženo v:
Hlavní autor: | Procházka, Tomáš |
---|---|
Další autoři: | Řezníček, Josef |
Médium: | E-kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Brno :
Computer Press,
2014
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích /
Autor: Losekoot, Michelle, 1986-
Vydáno: (2019) -
Jak uspět na internetu : uskutečněte svůj podnikatelský sen /
Autor: Prokop, Michal
Vydáno: (2016) -
Stroj na peníze.
Autor: Toman, Ivo, 1966 únor 23.-
Vydáno: (2010) -
Politický marketing : úvod do teorie a praxe /
Autor: Jablonski, Andrzej
Vydáno: (2006) -
Sami v moři konkurence : marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních /
Autor: Bárta, Leoš
Vydáno: (2019)