Obsahový marketing /
Příručka přináší definici obsahového marketingu, zaobírá se jeho výhodami i nevýhodami, soustředí se na vytváření týmu pro produkci obsahu, vytváření obsahové strategie a způsoby samotné tvorby obsahu, propagaci obsahu a měření výsledků tohoto druhu internetového marketingu. Přílohy....
Saved in:
Main Author: | Procházka, Tomáš |
---|---|
Other Authors: | Řezníček, Josef |
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Brno :
Computer Press,
2014
|
Edition: | 1. vyd. |
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Politický marketing : úvod do teorie a praxe /
by: Jablonski, Andrzej
Published: (2006) -
Sami v moři konkurence : marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních /
by: Bárta, Leoš
Published: (2019) -
Úspěšný networking : zábavné a prosperující obchodní vztahy /
by: Boeová, Anne
Published: (2000) -
První kroky v podnikání : jak si Maruška otevřela obchod s jahodami /
by: Václavíková, Martina, 1965-
Published: (2012) -
Jak se dělá byznys /
by: Cook, Janet
Published: (1992)